Barni híradó

Egy éve megtudtuk kisbabánk lesz! Babó azóta megszületett és már 4 hónapos is elmúlt, mikor e blog írásába kezdek. Életünk vele vált igazán teljessé! Ilyen hát Barnival az élet, a hétköznapok, az ünnepek, a kalandok, az örömök, a nehézségek...

Így rohan az idő

Lilypie Second Birthday tickers

Legfrissebb fotóink

A rettegett MMR oltás története

2012.04.01. 22:13 - mamsli

Címkék: fejlődés oltás

Március 20-án Barni megkapta a rettegett 15 hónapos korban kötelező MMR voltást. (Ez egy kombinált védőoltás kanyaró, mumpsz, és rózsahimlő ellen, és más módon fejti ki hatását, mint az eddigiek, mert azt hiszem élő vírust kapnak a gyerekek - vagy valami ilyesmi.) 

Miért is írom, hogy rettegett? Nos a védőnénink már korábban beharangozta, hogy erről majd külön kell beszélnünk és ahogyan közeledtek a topic-babák a 15 hós korhoz egyre többször volt ez téma köztünk a fórumon is. Én is utánanéztem a neten, és annyi rosszat találtam, hogy végül úgy döntöttem mindent elfejetek, amit olvastam és megvárom a védőnő felvilágosítását. E szerint az oltástól számított 7-10. napon számíthattunk hőemelkedésre, lázra, nyirokcsomó duzzadásra, piros foltokra a testén és nyügire étvágytalansággal.

Most, hogy így túl vagyunk rajta, kijelenthetem Barni nagyon jól viselte az egészet. Volt ugyan hőemelkedése 2 napig - ezért el is mentünk a dokinénihez, hogy erősítse meg ez csak az oltástól van - és a hőemelkedéses napok után voltak nagyon halvány piros pöttyei is, de összességében ennyivel megúsztuk.

Az oltással egy időben mérésre is sor került, Barni 10900 gramm. Érzem is a a karomon a 11 kilót, mikor cipelem a fenekét! Hosszra pedig 80 cm-nek engedte mérni magát, ettől szerintem jóval több, hiszen mindent kinőtt! Kapott még egy oltást, a Prevenar ismétlőt, így mindkét vállába szúrtak. Szörnyű volt, úgy sírt szegénykém... és persze az én is megkönnyeztem. A dokinéni pedig végleg elásta magát előtte, hiába a szép nyaklánc a jövőben, vagy a sztetoszkóp átengedése, a dokinéni nem haver többé! A múltkor csak az utcán futottunk össze vele, és Barni szája azonnal legörbült.

17-én újra megyünk (bárányhimlő elleni oltásra) és én már előre izgulok, mert Töki nem felejt. Gyanítom, ha betesszük a lábunkat  a tanácsadóba eltörik a mécses. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barnihirado.blog.hu/api/trackback/id/tr164374297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása