Barni híradó

Egy éve megtudtuk kisbabánk lesz! Babó azóta megszületett és már 4 hónapos is elmúlt, mikor e blog írásába kezdek. Életünk vele vált igazán teljessé! Ilyen hát Barnival az élet, a hétköznapok, az ünnepek, a kalandok, az örömök, a nehézségek...

Így rohan az idő

Lilypie Second Birthday tickers

Legfrissebb fotóink

Kuc-kuc és Darth Vader

2012.02.15. 12:51 - mamsli

Címkék: betegségek bajok aggodalmak

A kuc-kuc nem más, mint a köhögés, és most már nem a mímelt fajta - mert ugye eddig csak ez volt - hanem amolyan igazi mélyről jövő hurutos ugatás. Igen kérem, Barni sajnos beteg, először hivatalosan is. Azaz a dokinéni is azt mondta, hogy erre azért most figyelni kell, de azért nem kell túlzásba vinni, köptető és ha kell orrszívás. Szerencsére láza nem, csak hőemelkedése volt, azt meg nem kell csillapítani. Nyügi viszont van, a köbön ráadásul! Barni igazi Darth Vader a napokban, legalábbis hangilag. Jön, megy a lakásban és közben érdesen szuszog. Pláne nagy szám ez, ha közben hadonászik egy fakanállal.

Én szolidáris vagyok a fiammal, azzal a különbséggel, hogy ha lehet ezt mondani a lázat én vállaltam be! Igazából Bocitól kaphattuk el, aki a múlt héten végig küzdött a betegséggel. Mivel 2-3 nap után egyikünk sem lett beteg, azt hittem Boci csak meghűlt ebben a hidegben. (Fincsi lehet hétfőnként az irodában 15 fokban!) Tévedtem, ez valami baktériumos izé az én dokim szerint, nálam már-már kezdődő tüdőgyulladással! Én antibiotikumot kaptam és köptetőt, és szerencsére egy nap alatt elég sokat javultam.

A tegnapi napunk volt a legrosszabb, mindkettőnknek. Boci szerencsére itthon maradt, mert én mozdulni alig bírtam, a dokihoz is nagy nehezen szenvedtem el magam. Az éjjeli 39,2-es láz kiszívta minden erőmet. Reggelre úgy éreztem magam, mint akit egész éjjel ütöttek. Ráadásul Barni sem aludt jól, volt, hogy 10 percenként mentünk hozzá, aztán magunk közé vettük, majd végül rajtam keresztben, a mellkasomon megnyugodott. Akkor tettem vissza az ágyába. Ilyen éjszaka után, és betegség miatt egész nap sírt. Szó szerint! Ha elejtette a játékát, vagy  csak elesett, mert folyton felbukott, gondolom a fáradtságtól a mozgás koordinációja nem volt a topon, már üvöltve sírt. Este a vacsinál ült a székében evett szépen, egyszer csak keservesen elkezdett sírni. Folyton csimpaszkodott ránk, aludni sem nagyon tudott a köhögéstől. Szóval kész volt totálisan, és estére mi is!

Mára jobb a helyzet, újra kettesben vagyunk. Darth Vader-ből úgy tűnik éjjel távoztak a rossz erők! Az éjszaka tűrhető volt, a reggel a szokásos módon indult. Délelőtt már játszott magában, jól evett. Köhögés még van mindkettőnknél, na meg beindult az igazi orrfolyás, ezért a porszívó állandó készenlétben áll.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barnihirado.blog.hu/api/trackback/id/tr704113045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása