Barni híradó

Egy éve megtudtuk kisbabánk lesz! Babó azóta megszületett és már 4 hónapos is elmúlt, mikor e blog írásába kezdek. Életünk vele vált igazán teljessé! Ilyen hát Barnival az élet, a hétköznapok, az ünnepek, a kalandok, az örömök, a nehézségek...

Így rohan az idő

Lilypie Second Birthday tickers

Legfrissebb fotóink

A 8. fog

2012.02.07. 12:28 - mamsli

Címkék: fejlődés

Végre megjött a párja a bal alsó kettesnek is! Azt hiszem tegnap volt a napja, de Töki tegnap nem nagyon akarta engedni, hogy turkáljak a szájában, és egyszer sem tudtam, még nevetés közben sem, úgy fordítani, hogy lássam.

Erre ma reggel kapóra jött egy kis sírás - szájba vágta magát a konyhaszekrény ajtajával, na nem nagyon, mert ott álltam és a lábam tompított - végre beláttam Töki szájába. És ott van, hurrá! Igaz mára már megint jól aludtunk. Péntek és vasárnap éjjel ugyanis hajnali 3-tól 5-ig Barni szobájában szunyókáltam én is a padlón (mivel nem fér be egy kanapé, és egyszerűbb ott maradni, mint 2 percenként járkálni). Nem ébred fel ilyenkor sem a drága, de álmában ha kicsit nyűszít és csitítgatom, megsimizem, azonnal megnyugszik. Aztán hajnali 5 körül újra mélyen bealszik. Szombat hajnalban még a kezecskéjét is kidugta a rácson és megfogta az én kezem, úgy aludt el.

Eddig tehát Töki jól tűri a fogzással járó fájdalmat, egyszer talán már adtam neki fájdalomcsillapítót és párszor bekentem az ínyét, de szerencsére nincsenek átvirrasztott éjszakák, vagy végig sírt nappalok. Csak bízni tudok benne, hogy a rágófogak sem okoznak majd sokkal nagyobb gondot.

A bejegyzés trackback címe:

https://barnihirado.blog.hu/api/trackback/id/tr794075016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása